Service

Opret en servicesag

Opret en servicesagKære KUNDE

Skulle du mod forventning opleve problemer med dit FAKRO produkt købt i Danmark og leveret af FAKRO Danmark A/S efter 1. januar 2013, så beder vi dig kontakte os på fakro@fakro.dk med lidt informationer om sagen hvorefter du vil modtage et skema over de emner, som vi gerne skulle have svar på for at kunne oprette en sag.

Vi vil så hurtigst muligt gennemgå dine informationer og informere dig om pr. email hvorledes vi planlægger at løse sagen og hvornår. Målet for os er altid din tilfredshed, så vi vil bestræbe os på en løsning hurtigst muligt.

 

Med venlig hilsen

FAKRO Danmark

Hvor finder JEG produktkode og produktdato?

Opret en servicesag                                                                                                                               A – produktkode / B - produktdato

Servicesag - Ovenlysvinduer

  • I tilfælde af, at der opstår et garantispørgsmål vedrørende dit ovenlysvindue, så finder du her oplysninger om hvordan man læser typeskiltet på vinduesrammen i øverste, højre hjørne som er synligt, når vinduet åbnes.
  • Det er afgørende for at FAKRO kan igangsætte en garantisag på dit produkt, at du skaffer informationen listet nedenfor som a, b og c og at denne information er klar inden du kontakter FAKRO Kundeservice via e-mail (fakro@fakro.dk)
  • Det gælder for alle garantisager på FAKRO produkter, at man har indsamlet denne information før man tager kontakt. Informationen er at finde på alle produkter solgt af FAKRO i Danmark.

 

Opret en servicesag

 

 

a - Vinduestype

b - Vinduesdimensioner

c - Produktionskode

 

Servicesag - Lofttrapper, hemsestiger, skunklemme, fladtagsvinduer, tilbehør

  • I tilfælde af, at der opstår et garantispørgsmål vedrørende din lofttrappe, så finder du her oplysninger om hvordan man finder typeskiltet på trappen.
  • Det er afgørende for at FAKRO kan igangsætte en garantisag på dit produkt, at du skaffer informationen listet nedenfor som a, b og c og at denne information er klar inden du kontakter FAKRO Kundeservice via e-mail.
  • Det gælder for alle garantisager på FAKRO produkter, at man har indsamlet denne information før man tager kontakt. Informationen er at finde på alle produkter solgt af FAKRO i Danmark.

Datapladen på FAKRO lofttrapper er placeret på den inderste del af det forreste, kortere element i øverste venstre hjørne:

  • Gælder for lofttrapper produceret efter august 2014

Laser-brændt plade

Opret en servicesag

 

a - Lofttrappetype
b - Dimensioner
c - Produktionskode                                       

 

 

Opret en servicesag  

Brandsikre lofttrapper – aluminiumsplade

 
Opret en servicesag a - Lofttrappetype
b - Dimensioner
c - Produktionskode
d - Brandklasse
e - Interne dimensioner        
 

 

 

 

  • Gælder for lofttrapper produceret før august 2014

Alle modeller – aluminiumsplade

Opret en servicesag

a - Lofttrappetype
b - Dimensioner
c - Produktionskode
d - Internne dimensioner                                  
                
Opret en servicesag  

 

 

Kontakt os

 

   

FAKRO Danmark A/S

Kundeservice
Bredgade 45
7400 Herning
fakro@fakro.dk